Qui som?
Som un equip d'assessors pluridisciplinar, composat d'advocats, comptables, fiscalistas, economistes, laboralistas, politòlegs i experts en màrqueting, amb dècades d'experiència i una visió compartida de com han de ser els serveis d'assessoria legal i empresarial.
Què fem?
Prestem serveis d'assessoria fiscal, laboral, comptable, prevenció de riscos laborals i serveis legals especialment dirigits a PIMES i autònoms que vulguin disposar d'un equip d'assessors proactiu que vetlli pels seus interessos.
¿Com ho fem?
Treballem mitjançant noves tecnologies i procediments d'anàlisis, planificació, execució i control dels teus assumptes, amb la finalitat d'assegurar els nostres atributs diferenciadors:
Prevenció
Trobarem les millors solucions davant problemes del present, però com els teus assessors la nostra missió fonamental és aportar al teu negoci i a tu, seguretat i tranquil·litat, per la qual cosa el nostre objectiu és detectar potencials riscos jurídics i econòmics i plantejar-te accions i mecanismes per evitar-los o minimitzar-los.
Integralitat
Comptem amb un equip ampli d'assessors especialitzats, motiu pel qual et podem oferir en un sol lloc i de forma coordinada, tots els serveis d'assessorament que la teva empresa necessita. Disposaràs d'un assessor referent que coneixerà tots els teus assumptes i que s'encarregarà de coordinar a la resta de l'equip.
Transversalitat
Cada assumpte és analitzat exhaustivament des de diverses disciplines i tenint en compte tot el teu negoci; perquè un problema sempre afecta a diferents àmbits del mateix. Els teus assumptes sempre seran estudiats per equips pluridisciplinares d'assessors.
Disponibilitat
Aprofitem les noves tecnologies per ser més àgils i eficients i per estar al teu abast estiguis on estiguis, per això si requereixes d'una reunió urgent, la videoconferència amb un o diversos assessors és la millor solució.
Compromesos amb el medi ambient
Tenim el convenciment que ser respectuosos amb el medi ambient es una olbigació, per això hem implementat mesures per aconseguir una utilizació mínima del paper i el tóner.
A tu i al teu negoci us convé AsesorExpert i sinó, planteja't qüestions com:
El teu gestor o assessor és proactiu prevenint-te ?
Els teus assumptes s'estudien desde la part fiscal i la legal pensant en el conjunt del teu negoci?
Quan intervenen assessors de diferents àrees, acabes repetint les teves explicacions a tots ells?
Abones una única quota mensual o sovint apareixen factures complementàries?